lajtowa jazda to tak 10-11 l/100km, przy pełnym bucie to 18 l/100km czyli zasięg auta to 330 km czasami tankuje do pełna dwa razy w tygodniu

) 
) mam zasięg ok. 400 km, a auto pali mi w mieście od 9 do 12 l/100km (nie mówię o tym, jak jest zimny silnik - wtedy bez pałowania i tak widzę 2-kę z przodu...) - często przyczyną wysokiego zużycia paliwa (podobnie jest przy TDI) jest fakt, że ktoś nie umie jeździć autem z takim silnikiem. a czasem przyczyną może być zbyt zachowawczy program. Mówię tu o naszych przypadkach, czyli autach praktycznie seryjnych, a nie o wózkach kręconych pod 400KM. wiadomo, że jak walnie się wtryski 500, to i średnio 30 l/100km da się wycisnąć bez problemu...
może nawet palic mniej jak będziesz chciał !!
ops: )..ale to dlatego ze jechalismy na dwa samochody i koleś audikiem narzucał dosc ostre tempo..jak jechałem nad morze z cąła rodzinką spalanie mi wyszło 6,3 l :szeroki_usmiech ..jak dojechałem do Władka miałem jeszcze ok 1/3 baku....a to ponad 400km.
k


widziałem raz w Modlinie coś takiego w jednej Astrze i ponoć Grabowski robił jeszcze takie rzeczy. Zamysł jest taki, żeby spaliny ze wszystkich cylindrów wpadały bez żadnych ograniczeń do turbiny. Faktycznie wygląda to tak, że spaliny z wszystkich cylindrów wpadają do jednego "kondona"
zakończonego z drugiej strony flanszą do turbinki. mało skomplikowane, a dość skuteczne rozwiązanie
można też pospawać rurki, ale należy paiętać, by na końcu ich drogi nie było żadnych przewężeń. no i rozwiązanie "kwasówkowe" jest trochę mniej trwałe ze względu na temperatury występujące w kolektorze...
jeśli masz warsztat, który robi na miejscu wszystkie te rzeczy (a ja nie znam takich zbyt wiele), to można teoretycznie się wyrobić w jeden dzień i wgrać jakiś soft na pałkę (tyle, że autem musiałoby się zajmować na raz kilku dobrych fachowców). Jeśli ma to być zrobione dobrze i będziesz miał wszystkie części, to pownieneś liczyć 3-5 dni. Zawsze przy takich przeróbkach wychodzi jakieś dziwne "kuku". Dobre strojenie na hamowni to czasami 3-5 godzin...
ops:
k i będziesz miał dojście do programu za normalne pieniądze...
) z resztą dolotu - można wziąć ten element z TT 225KM. ja mam wszystko dorabiane, bo przerabiałem dolot wywalając puszkę 
Komentarz